بعد إطلاق “We” حملة إعلانية ضخمة في رمضان.. عملاء للشركة: صلحوا النت الأول

“دايما على بالي.. وي غير أي حد”.. حقق إعلان الشركة المصرية للاتصالات We في رمضان، انتشارا على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، محققا 6 ملايين مشاهدة عبر صفحة الشركة حتى الآن.

على الرغم من استعانة شركة We بنجوم سوبر ستار في إعلان رمضان 2024، إلا أن بعض عملاء الصفحة استغلوا هذا لمطالبة الشركة بتحسين خدمة الإنترنت المقدمة لهم.

وكشف مصدر مطلع، أن أجر النجوم الثمانية المشاركين في إعلان شركة We في رمضان 2024، فاق 10 ملايين جنيه.

وكتب حساب باسم أحمد هيكل، أحد عملاء الشركة، معلقا على الإعلان: “عندي مشكلة في الخط الارضي والانترنت وتم تقديم اكثر من شكوي منذ شهر يناير ٢٠٢٢ وحتي الأن لم يتم حل المشكله، وعلي الرغم من ان لوائح شركة we تلزم نفسها بأن تحل اي مشكله في ظرف ٥ ايام عمل علي الاكثر وبالرغم من ذلك فان مشكلتي منذ،ثلاث اعوام اي اكثر من ١٠٠٠ يوم عمل فهل ذلك مهنيه او احترام للعملاء، أتمنى حد من شركة we يبحث شكوتي ويحاول يحلها لان المنطقه جميعها فيها خدمه الأ انا فهل انا بتعاقب علشان مقدم شكوي ولا هي مشكله شخصيه ولا ايه المشكله الجسيمه اللي تستغرق سنين لحلها في عام ٢٠٢٤؟ “.

وذكر حساب باسم السيد الشرنوبي:” لو سمحت عاوز أوصل لخدمه العملاء مش عارف”.

وكتب حساب باسم أحمد رداد:” ياريت تشغلو ناس تكون طريقتها حلوة وتعلموهم المعامله تكون كويسه وتكون عارفه شغلها كويس وتكمله ع اكمل وجة وكويسه احنا مش بنشحت والله ولا هما بيدايقو لما حد بيدخل عليهم ويقولهم عايز ادفع فاتورة نت، وحاولت اكتر من مرة اتواصل مع خدمة العملاء لكن بائت بالفشل، والكلام في طنطا، حد يتواصل معايا عايز اعمل شكوي”.

وذكر حساب باسم أحمد فتيان :” علشان خاطر النبي واهل بيته من فضلكم ابعتولي رساله أنكم فشلتم في تقديم الخدمة علشان اتعاقد مع فودافون لأني كلمت مدربين كتير عندكم ومفيش أي فائدة”.

وأضاف حساب باسم سارة عثمان:” الأبليكشن مش شغال ليه؟ “، وتابع حساب باسم محمد محمود :”عايز اسجل شكوه بخصوص النت الارضي”.

قد يعجبك ايضا

التعليقات مغلقة، ولكن تركبكس وبينغبكس مفتوحة.

أحدث الأخبار

1 من 4٬916

مراجعات

1 من 4٬916